Admin Assistant/secretary/accounts
DESERT STAR WAY GENERAL TRADING LLC
Dubai,United Arab Emirates
منذ 2 يوم
source : MNC Jobs

Manage office supplies stock and place ordersPrepare regular reports on expenses and office budgetsMaintain and update company databasesOrganize a filing system for important and confidential company documentsAnswer queries by employees and clientsUpdate office policies as neededMaintain a company calendar and schedule appointmentsBook meeting rooms as requiredDistribute and store correspondence e g letters emails and packages Prepare reports and presentations with statistical data as assignedArrange travel and accommodationsSchedule in-house and external events Job Type Full-time Salary AED3

قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة نيوفو على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـ نيوفو . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب