Secretary
Kthier Service Provider
Dubai, Dubai, United Arab Emirates
منذ 3 يوم
source : GulfScout

JOB REQUIREMENTS Experience of a minimum of 1 year in the UAE. Good communication, customer service and relationship-building skills.

Organization and time management skills. Attention to detail. The ability to use standard software packages for example Microsoft Office.

ROLES & RESPONSIBILITIES Answering calls, taking messages and handling correspondence. Maintaining diaries and arranging appointments.

Typing, preparing and collating reports. Implementing new procedures and administrative systems. Send your applications

بلغ عن هذه الوظيفة
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب