INSURANCE COORDINATOR
Gulf Employment
UAE
منذ 23 يوم
source : Waytogulf

A leading company looking for a well experienced Insurance Coordinator in Dubai.

Job Details :

  • Maintain the Personal file & data updation.
  • Provide the required data to payroll auditors.
  • Prepare NOC, Relieving letters and other communication to Exit employees.
  • Job Requirements :

  • Bachelors degree holder.
  • Working knowledge in computer skills.
  • Three years experience in the same field.
  • Good oral / written communication skills. Experience Range 03 to 04 Years
  • قدِّم طلب ترشيحك
    أضف الى المفضلات
    إزالة من الإشارات المرجعية
    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب