Office Administrator
Hilton Garden Inn
UAE,Ras al-Khaymah,Ras Al Khaimah
منذ 2 يوم
source : Drjobs.ae

An Office Administrator serving Hilton brandsis always working on behalf of our Guests and working with otherTeam Members.

To successfully fill this role,you should maintain the attitude, behaviours, skills, and valuesthat follow :

  • Good organisational andadministration skills
  • Positive attitude andgood communication skills
  • Commitment todelivering a high level of customer service
  • Confident telephone manner
  • Highlevel of IT skills
  • Excellent groomingstandards
  • It would be advantageousin this position for you to demonstrate the following capabilitiesand distinctions :

  • Previousexperience working within a Conference and Eventsenvironment
  • Knowledge of the hotel propertymanagement systems
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب