Hotel General Manager
jams hr
Dubai, UAE
منذ 1 يوم
source : Drjobs.ae
  • Monitoring daily businessoperation activities
  • Planning, Developing, andimplementing growth strategies.
  • Providingtraining to low-level managers and other staff.
  • Coordinating with finance department Helping them toprepare and managing budgets and other financialactivities
  • Coordinating with thesales team and Improving revenue.
  • Coordinatingwith HR and providing ideas regarding the hiring process, employeesbenefits, employee motivation, and other HR-relatedactivities
  • Evaluating performanceand productivity.
  • Analyzingaccounting and financial data.
  • Researching andidentifying growth opportunities.
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    تقديم
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "استمر" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    استمر
    استمارة الطلب