Office Clerk
First Employment Services
Abu Dhabi, UAE
منذ 6 يوم
source : drjobs.ae
  • Maintaining files and records sothey remain updated and easily accessible. Sorting and distributingincoming mail and prepare outgoing mail.
  • Answering the phone totake messages or redirecting calls to appropriatecolleagues.

  • Handling incoming calls and othercommunications.
  • Managingfiling system.
  • Recordinginformation as needed.
  • Greetingclients and visitors as needed.
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    تقديم
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "استمر" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    استمر
    استمارة الطلب