Admin and Customer Care Representative
Drawdeck
Dubai United Arab Emirates
منذ 3 يوم
source : HireeJobsGulf

Be the primary point of contact for our company acting as a liaison between us our customers suppliers Responsible for the daytoday office administration tasksReceive all incoming work orders purchase orders and ensure that they are correctly recordedPrepare invoices to Clients correctly and issued by the due dateProcess and issue purchase orders to suppliers Maintain strategic stock levels Monitor online orders ensure delivery times are metHandle customer requests returns or exchangesBuild sustainable relationships and trust with customer accounts suppliers

بلغ عن هذه الوظيفة
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب