Front Office executive
Alokozay Group of Companies
Dubai,Dubai ,UAE
منذ 5 يوم
source : drjobs.ae

Duties and Responsibilities : Greet clients and set a positive office atmosphere.Answer the phone, take messages, and redirect calls to appropriate offices.

Organize and maintain files and records; update when necessary.Create and maintain updated documents and spreadsheets.Oversee sorting and distribution of incoming mail.

Prepare outgoing mail (envelopes, packages, etc.).Operate office equipment, such as photocopier, printers, etc.Organize bookkeeping and issue invoices / checks.

Record meeting minutes and dictations.Perform inventory of office supplies and order what is needed.

قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة نيوفو على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـ نيوفو . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب