Technical Support Engineer
Client of Carebytech.
Dubai
منذ 5 يوم
source : Wisdom Jobs

Performing daily activities for the Help desk Troubleshoot problems and log problem reports for recurring issues Complete all work in accordance with the internal compliance guidelines Ensure that all internal IT helpdesk requests are actioned Diagnosing and helping to resolve issues in collaboration with the core engineering teams Fetchr Helpdesk including ticket handling daily checklists supporting and following up on tickets Provide technical support for all aspects of Fetchr Applications and cloud Infrastructure Provide desktop support and general configuration of software Resolve client incidents and requests in a timely and professional manner Profile Summary : KeySkills : Profile Summary : KeySkills : Company Profile : Client of Carebytech View Contact Details Contact Name Designation

قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة نيوفو على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـ نيوفو . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب