Receptionist
Walters Solution
UAE, Abu Dhabi,Abu Dhabi
منذ 6 يوم
source : Drjobs.ae

Job Role : Receptionist

Job Details :

  • Attendingphone calls and redirect them when necessary.
  • Prepare and disseminate correspondence, memos andforms.
  • Manage the daily / weekly / monthly agendaand arrange new meetings and appointments
  • Fileand update contact information of employees, customers, suppliersand external partners.
  • Develop and maintain afiling system.
  • Support and facilitate thecompletion of regular reports.
  • Make travelarrangements.
  • Check frequently the levels ofoffice supplies and place appropriate orders.
  • Job Requirements :

  • Bachelors degree.
  • Proven workexperience as a Receptionist.
  • Integrity andprofessionalism.
  • Familiarity with officeorganization.
  • Excellent written and verbalcommunication skills.
  • High degree ofmulti-tasking and time management capability.
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب