Personal Assistant/accounts
Primo capital businessmen
Dubai,United Arab Emirates
منذ 5 يوم
source : MNC Jobs

We are looking for Filipina with UAE experienced Computer literacyVerbal and written articulacyProfessional discretionEfficiencyWell-

developed time management skillsStrong organisational skills Ultimately the role of a Personal Assistant can be extremely broad and vary on a day-

to-day basis A Personal Assistant job description should include Monitoring a reporting manager s email and responding if requiredPreparing communications on behalf of a managerAnswering phone callsOrganising travel and itinerariesOrganising and planning meetingsTaking notes and writing minutes during meetingsConducting

قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة نيوفو على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـ نيوفو . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب