Receptionist Cum Secretary
Kenderx Technologies
Dubai,United Arab Emirates
منذ 5 يوم
source : MNC Jobs

We are looking for a receptionist with below-mentioned skillset who can be available to join immediately Attend phone callsOrganize and maintain personnel recordsUpdate internal databases e g record sick or maternity leave Prepare HR documents like employment contracts and new hire guidesCreate regular reports and presentations on HR metrics e g turnover rates Answer employees queries about HR-related issuesArrange travel accommodations and process expense formsParticipate in HR activities Job Requirements 1 - 2 years similar experienceFluent in English Job Type Full-time Salary AED2 000 00 to

قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة نيوفو على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـ نيوفو . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب