Secretary Cum Admin Assistant
Royal Shades Curtains LLC
UAE,Dubai,Dubai
منذ 14 ساعات
source : Drjobs.ae

Responsible for providing secretarial andadministrative support to all parts of the business.

Coordinate sales team by managing schedules, filingimportant documents and communicating relevantinformation

Response to Customer inquiry andsending promotion activities via telephone & e-mailUpdating and coordinating to the customers about theirorders

Provides daily sales report, monthlyreport and annual report to the Management Interfaces withcustomers for any queries and complaints.

JobRequirements : Must have good written & communication SkillsComputer Literacy (MS Office Application)

بلغ عن هذه الوظيفة
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب