Office Clerk
The Club
Abu Dhabi, UAE
منذ 19 ساعات
source : Drjobs.ae
  • Maintain files and records sothey remain updated and easily accessible
  • Sortand distribute incoming mail andprepare outgoing mail (envelopes, packages, etc.)
  • Answer the phone to take messages or redirect calls toappropriate colleagues
  • Utilize officeappliances such as photocopier, printers etc. and computers forword processing, spreadsheet creation etc.
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب