OFFICE RECEPTIONIST
Gulf Jobs Service
UAE
منذ 5 يوم
source : Waytogulf

Job Details :

  • Handling incoming calls and routing it to the appropriate staffs
  • Reviewing and updating on a regular basis the staff contact and telephone extension lists.
  • Arranging courier,keeping track of incoming / outgoing mail
  • PO Box Renewals and collection of mails
  • Coordinating the Office Deliveries
  • Requirements :

  • Minimum 3 years of experience in a similar role
  • Strong communication and interpersonal skills
  • Excellent command over English (verbal and written).
  • Customer Service Oriented
  • Be Competent in Microsoft Office and Data entry Experience Range 03 to 05 Years
  • قدِّم طلب ترشيحك
    أضف الى المفضلات
    إزالة من الإشارات المرجعية
    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب