Sales Administrative Assistant
middle east vacancy
UAE
منذ 5 يوم
source : Waytogulf

JOB DESCRIPTION Requirements : * Candidate should be a A Bachelor’s Degree is a business or related field is preferred * The person should have A minimum of 2 years of prior experience providing support to a team or representative in a sales field OR a minimum of 2 years prior sales experience * Proficiency in MS Word, Excel and Outlook * Good communication skills * Attractieve salary

قَدِّم طلبك ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قَدِّم طلبك ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب