Reception
DNetworked
UAE,Dubai,Dubai
منذ 3 يوم
source : Drjobs.ae

Job Description

  • Perform reception dutiesincluding; answering telephone enquiries, screening and referringcalls, taking messages, greeting visitors and referring them to thecorrect site contact person Provide efficient day to day andadministration support including;
  • Creation and preparation of Jobsfor authorization and invoicing. Provide Accounts Receivable andAccounts Payable support functions photocopying, printing,scanning, binding, data entry, laminating, filing andarchiving

    REQUIREMENT

    Exceptional written and verbal communication skillsConfident and professional phone manner A minimum of two (2) yearsin an administrative role Proficiency in Microsoft Office with anaptitude for Outlook, Word and Excel Experience using AccountingSoftware

    بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب