Secretary
Elemec Electrical Contracting LLC.
Dubai
منذ 1 يوم
source : Wisdom Jobs

Construction company secretaries handle the main clerical duties for the office including composing and typing project correspondence sorting mail submitting construction permit requests scheduling meetings and making copies of documents for construction bids and projects Secretaries are responsible for organizing the project and office files including payroll documents project billing summaries workers compensation documents blueprints contracts and supplier invoices Shall interact with the various departments to ensure timely submission of correspondences and order LPO s Shall ensure updation of all qualification project details licences Shall coordinate with all external companies for all work relatedProfile Summary : KeySkills : Profile Summary : KeySkills : Company Profile : P O BOX 19151 Dubai

قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة نيوفو على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـ نيوفو . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب