Accountant And Administrator
ARABIAN CLADDING INDUSTRY LLC
Ajman, UAE
منذ 1 يوم
source : drjobs.ae
  • Good knowledge of administrativeand accounting regulation and procedures
  • Proper recording of financial transactions and prepareand submit a regular report, establish the administrative systemand procedures
  • Knowledge of VATfiling
  • Preparation of Invoices andLPOs
  • Manage the day-to-day Petty Cashsystem.
  • Prepare accurate reports as requiredby management on daily / weekly / monthly basis.
  • Maintain accurate records of all sales and accountingrelated activities.
  • Manage Shipping, Import& Export of materials
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    تقديم
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "استمر" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    استمر
    استمارة الطلب