F&B Administration Manager
Mackenzie Jones Middle East
UAE,Ras al-Khaymah,Ras Al Khaimah
منذ 3 يوم
source : Drjobs.ae

Education / Professional Qualifications

  • Graduate with additional Human Resources qualifications
  • Strong knowledge of Back Office IT for HR & Self-serve Employee Portal
  • Fluency in MS Office
  • Skills : Experience :

    Experience :

  • Effective communication in English; Knowledge of Arabic a distinct advantage
  • You MUST have a background in Food and Beverage for this role
  • Experience of at least 7 years in HR / Marketing in the region
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب