OFFICER FOR FINANCIAL MANAGEMENT
Gulf Jobs Service
UAE
منذ 27 يوم
source : Waytogulf

Requirements :

  • Bachelor Degree in Accounting / Finance / Business
  • At least 2 to 4 years practical experience of working in the cash management function of a large, international organization
  • Proficiency in MS Excel & MS Office
  • Knowledge of SAP ERP and Treasury Management system
  • Knowledge of recording cash and banking transactions
  • قدِّم طلب ترشيحك
    أضف الى المفضلات
    إزالة من الإشارات المرجعية
    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب