Call Center Agent
Q Jobs
UAE,Dubai,Dubai
منذ 3 يوم
source : Drjobs.ae

Answer courteously inbound calls.

Respond to customer inquiries.

Provide personalized customer service by responding to the needs of the customers.

Ensure feedback from the customer to further improve customer services.

Manage and update customer databases with the status of each customer.

Build customer loyalty by follow-up of customer calls.

Evaluate the problems of the customers and provide logical lasting solutions.

Manage filing, mailing, correspondence and other management tasks.

بلغ عن هذه الوظيفة
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب