Office Assistant
COURIER
UAE
منذ 5 يوم
source : CareersInGulf.com

Description Walk in interview for Office Assistant

Qualification :

Experience in Computer and document management software,

Share Point is desirable.

Ability to coordinate and prioritize work requests and meet deadlines based on overall understanding of business impacts. Excellent in computer work.

Microsoft office, excel, power point.

Receive and sort daily mail / deliveries / couriers

Maintain security by following procedures and controlling access.

Update appointment calendars and schedule meetings / appointments

Asian nationality Male and female from Indian, Philippine, Pakistan, Nepal, Sri lanka

salary Negotiable plus accommodation and transportation

please call for a walk in

052 4894770

قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالنقر فوق "واصل"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية closeA# الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب