Secretary
Lindsay Consults LLC
Ras Al Khaimah, UAE
منذ 6 يوم
source : drjobs.ae

Job Qualifications andExperience

  • To succeedin this role, possess a Degree in a relevant course with at least 2to 5 years of experience working as a secretary
  • Good organizational and time-managementabilities
  • Must be a very good user of thecomputer, should have excellent typing skills and speed
  • Strong knowledge of office managementprocedures
  • Excellent communication andnegotiation abilities
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب