Business Transformation & PMO
Flex-I Partners
Middle East, United Arab Emirates
منذ 17 ساعات

Job Description

Accountable for successful development and delivery of Organisation’s Transformation framework and programmes to ensure achievement of the Organisation’s key strategic objectives.

Responsible for establishing & running the Project Management Office with the objective of ensuring all Projects / Programs qualified by PMC are delivered using a best practices’ Project delivery approach & are delivered within the agreed scope time cost & quality.

Desired Profile

  • MBA (Finance) or equivalent + PMP / SCRUM / AGILE Certified preferred
  • 10-15 years of total work experience out of which 3-5 years of program / project management experience
  • Must possess extensive knowledge and expertise in program / project management, portfolio management, planning
  • Proven success in leading major strategy and / or business transformation projects
  • Western Nationals Preferred.

    قدِّم طلب ترشيحك
    أضف الى المفضلات
    إزالة من الإشارات المرجعية
    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالنقر فوق "واصل"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية closeA# الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب