Technical Writer
javed
UAE
منذ 13 ساعات
source : Waytogulf

Job description

1. To gather information and interpret requirements for documentation.

2. To assist / create and maintain User Guides, Training Materials, Installation Manuals, Operation Manuals, Quick Start Guides, Troubleshooting guides.

3. To prepare Help files for the application.

4. To follow established standards and procedures during documentation process.

5. To assist / direct interaction with developers for knowledge transfer.

6. To perform Peer Review on the documentation work.

Qualifications

A Bachelors degree in a relevant discipline.

Very good proficiency in English and Arabic writing

Ability to learn new techniques / styles

Step 2
قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب