OPERATIONS COORDINATOR
Gulf Jobs Service
UAE
منذ 37 يوم
source : Waytogulf

Requirements :

Applicant must be a Degree holder / Diploma holder in any discipline.

Minimum 2 years previous experience in a similar operations / admin role.

Proficiency in Microsoft Office, Excel, Word and Outlook is required.

Excellent English communication.

Must have sound knowledge of operations of marine services / ships (prepare but not essential).

Must have strong organization skills.

قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب