FRONT OFFICE EXECUTIVE
SOS HR
Ajman, UAE
منذ 11 ساعات
source : Akhtaboot

Job Description and Requirements

A graduate with minimum 2 -3 years of experience in Secretarial role or admin assistant as well as front office role.

Knowledge of office management systems and procedures, office equipment, like printers and fax machines.

Proficiency in MS Office (MS Excel and MS PowerPoint, in particular).

Excellent communication skills in English and Hindi

Must be immediately available

بلغ عن هذه الوظيفة
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب