Help Desk Technical Support
careertunity
UAE
منذ 15 يوم
source : Waytogulf

REQUIREMENTS : >

Work experience of 1 to 2 years in call center is needed.>

Need experience of handling technical issues related to laptops and desktops is needed. >

Should possess Customer Service and Support experience retail / customer service environment.>

Willing to work on flexible timings and days as needed.>

Able to provide tier 1 and tier 2 level support for the help desk. RESPONSIBILITIES : >

Troubleshoot technical issues or problems.>

Provide concise directions on how to resolve the issue. >

Tracks all customer inquiries and escalates issues when necessary after attempting to resolve issues with one contact.>

Assisting and resolving technical inquiries effectively.

قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب