Office Secretary
Right Search HR Consultancy
Abu Dhabi, UAE
منذ 1 يوم
source : Drjobs.ae
  • An OfficeSecretary maintains the smooth running ofan office through avarietyof administrative andclerical duties . Theyhandle office schedules,coordinate meetings and visits, organize files, answer phones andperform a huge array of other essential tasks.
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب