Sales Administrative Assistant
Hyatt Regency Dubai Creek Heights
Dubai, United Arab Emirates
منذ 1 يوم
source : hosco
  • You will be responsible to provide an excellent and consistent level of administrative support to your customers.
  • The Administrative Assistant is responsible to provide strong and efficient administrative support.
  • Well developed computer knowledge, particularly in the use of MS Office and email.

  • Minimum 2 years work experience as a secretary or Senior Clerk in a hotel or big company.
  • See description

    قدِّم طلب ترشيحك
    أضف الى المفضلات
    إزالة من الإشارات المرجعية
    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب