Hotel Coordinators
City Seasons Hotels
Abu Dhabi, UAE
منذ 6 يوم
source : Drjobs.ae
  • Responsibilities : Overseepersonnel including receptionists, kitchen staff, and officeemployees. Monitor employee performance and conduct regularevaluations to help improve customer service.
  • Collect payments andmaintain records of budgets, funds, and expenses.

    بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب