AE体验保障 阿拉伯服务经理 Customer Service Manager 迪拜
Alibaba Group Holding Limited
Dubai, United Arab Emirates
منذ 9 يوم

Job Description

1. Responsible for AliExpress Arab’s customer service;2. Responsible for the customer experience of Arabian customers incl.

both seller and buyer; 3. Establish a strong customer service team incl. strong partnership with 3rd party BPO teams; 4.

Execute customer service strategies in accordance to the overall business strategies, collaborating with related business functions

Job requirements

  • 1. 8+ years working experience in Arab, director level preferred;2. Online platform experience, ie. Cross-border e-commerce platform;
  • 3. Customer experience driven; 4. Critical thinking and data analysis capabilities; 5. Strong execution capabilities

    五年以上

    قدِّم طلب ترشيحك
    أضف الى المفضلات
    إزالة من الإشارات المرجعية
    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب