SCHEDULING COORDINATOR
Gulf Jobs Service
UAE
منذ 36 يوم
source : Waytogulf

Requirements :

  • Applicant must be a Management graduate.
  • Minimum of 8 years of experience.
  • Responsibilities :

  • Establish and maintain the tools & process for monitoring and evaluation of strategy execution.
  • Develop and manage strategy communication plan.
  • Develop & update master plan for all agency projects
  • Provide logistics requirements to prepare for related events & meetings.
  • قدِّم طلب ترشيحك
    أضف الى المفضلات
    إزالة من الإشارات المرجعية
    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب