Part Time Office Admin Secretarial
GULF JOB NEWS
UAE
منذ 2 يوم
source : Waytogulf

JOB DESCRIPTION Requirements : * Candidate should have Master / Degree holder * Applicant must have UAE experienced person (2-

3 Years) * Good Communication Skill Expert in Computer Skills

  • Ability to complete office routine tasks, Efficient & Smart, Providing customer support, * Good English communication skills
  • قدِّم طلب ترشيحك
    أضف الى المفضلات
    إزالة من الإشارات المرجعية
    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب