Female Receptionist/Client Coordinator
middle east vacancy
UAE
منذ 17 يوم
source : Waytogulf

Requirements :

  • Proficient in Microsoft Word, PowerPoint, Excel comfortable working with spreadsheets,
  • Telly and e-mail systems

  • Ability to work with minimal supervision for a Consultancy company in Dubai.
  • Excellent telephone manner Efficient and organized approach to work with the ability to
  • multitask, customer-service skills Exposure to accounting is an asset

  • Effective communication both verbal and written
  • قدِّم طلب ترشيحك
    أضف الى المفضلات
    إزالة من الإشارات المرجعية
    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب